dilluns, 10 de febrer del 2014

SENSE SOLTA (espectacle de pallassos)

El dia 5 de febrer, al matí, tot el cicle mitjà hem anat a La Sala de Rubí a veure l'espectacle de pallassos "Sense solta".



Aquests són alguns comentaris i opinions de la nostra classe:


"M'ha fet riure molt quan un pallasso s'asseu en una cadira i es punxa amb una xinxeta" (Oscar)


"A mi m'han agradat les escales, feien un cotxe, una canoa, un avió, naus de la Guerra de les galaxies, un coet, de l'oest, el sofà... També m'ha agradat al principi amb la xinxeta" (Hugo)

" La part que més m'ha agradat és quan un dels pallassos vol dir un poema i els altres no el deixen acabar. Feia molta gràcia! També, quan posaven la música de Star Wars" (Carla)

"M'ha agradat quan han posat la música de rock and roll i han ballat amb les escales. També m'ha agradat quan feien veure que tenien una xinxeta i la posaven a la cadira d'un altre"( Daniel G.)

" M'ha agradat molt l'sketch del principi quan els pallassos s'asseien en una cadira que hi havia una xinxeta i es punxaven el cul. Han fet molts sketchos, com un que sortien corrent amb una escala a la cintura que feia com de cavall, un altre eren una família pobre que passava molta gana, el que era en un bar de l'oest i les escales feien de porta i més... i tots m'ha fet riure moltíssim! Tot l'espectacle ha sigut molt divertit"(Lucía)

"A mi el que més m'ha agradat és la barca d'escales perquè era molt divertit quan navegaven i a un se li cau el rem. També quan un dels pallassos volia dir un poema i els altres li deien dos poemes i ell acaba barrejant-los" (Erwin)

"A mi m'ha agradat l'espectacle perquè han fet veure que era un bar i després un concert. M'ha fet gràcia quan feien que hi havia una xinxeta perquè saltaven" (Blanca)














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada